Ürünler kararma yapar mı?


Tüm ürünler parfüm, krem gibi kimyasallardan uzak tutulmalı ve su ile temas ettirilmemelidir. Terden korumak için her kullanımda temiz bir bezle silinmelidir. El işçiliği ile üretilen ürünlerin dikkat ve özen ile kullanılması önerilir. Kullanım talimatına uyulduğu takdirde ürünlerde kararma problemi olmamaktadır.

 

Ürünlerin garanti süresi ne kadar?

 

 

Ürün küçük veya büyük geldi yardımcı olabilir misiniz?


2 hafta içinde ürünün değişimi yapılabilmektedir. Bu sürecin dışında hatalı ölçü verilmiş veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz.

 

Sepetime eklediğim ürünler tükenir mi?


Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok rezervasyonu yapılmamaktadır. Eklediğiniz ürünü satın almadığınızda tükenme ihtimali vardır.

 

 

Toptan satışınız var mı?

 

Konuyla ilgili işbirliği için [email protected] adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?


Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Online üzerinden kredi kartı veya havale seçeneğiyle ödeme yapıp alışverişinizi tamamlayabilirsiniz

 

Siparişim ne zaman kargoya verilir?


Sipariş oluşturduktan sonra stok durumuna göre değişmekle beraber 3 iş günü içerisinde siparişiniz kargoya teslim edilmektedir. Altın ürünlerimizde 7 iş günü içinde teslim edilir. Aksi durumlarda size ulaşılacaktır.

 

Siparişim ne zaman elime ulaşır?


Siparişinizin kargoya teslim edilmesinden sonraki süreç adres bilgileri ve kargo şubelerinin yoğunluk durumuna göre değişkenlik gösterebilmektedir. Tarafınıza gönderilen takip numaranız ile siparişinizi ilgili kargo firmasının web adresinden takip edebilirsiniz.

 

Değişim-iade prosedürlerdi nelerdir? 


Ürün iade/değişim süresi teslim tarihinden itibaren 14 gündür. Kullanılmış ürünler iade/değişime tabi tutulmaz.

 

Online alışveriş yaptım mağazalarınızda değişim-iade yapabilir miyim?

 

Online alışverişleriniz için mağazalarımızdan değişim yapılamaz. İade işlemi için sistemden oluşturmuş olduğunuz talep ile paketinizi merkez adresimize göndermeniz gerekmektedir.

 

Ürünümün Taşı-İncisi Düştü, Ne Yapmalıyım?


Bizimle Whatsapp üzerinden iletişim kurduğunuz takdirde durumunuz incelenecek ve size bilgi verilecektir.

 

Ürünümün rengi değişti, ne yapmalıyım?


Ürününüzdeki renk değişikliğinin nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm vb.) ve ter olabilir. Kullanım hatasıyla rengi değişen ürünler için tadilat yapılamamaktadır.

 

Aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapmalıyım?


Bizimle Whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Ürününüzü adresimize göndermeniz durumunda gerekli araştırmalar yapılarak durum hakkında size detaylı bilgi verilecektir. Bilgilendirme sonrası onayınız alınarak, ürününüzün tamir ve bakımı ya da değişimi yapılacaktır.

 

Hediye olarak aldığım ürünü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

 


Ürününüzü sipariş bilgileri ile adresimize 14 gün içerisinde göndermeniz durumunda konu ile ilgili destek verebilmekteyiz.

 

Hangi koşullarda tadilat yapılabilir ?

 

Konu ile ilgili Whatsapp üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR